WYNNS Diesel EGR Extreme Cleaner (Diesel EGR 3) – aditiv za čišćenje EGR-a 200 mL

1.300 рсд

Шифра производа: W23379 Категорија: Brand:

Wynn’s Diesel EGR Extreme Cleaner je sprej za čišćenje sistema za usis vazduha kod svih tipova dizel motora.

Karakteristike:
Omogućava trenutno temeljno čišćenje usisnog sistema, usisnih ventila, EGR ventila, senzora protoka vazduha i turbine;
Snažan sprej sa snažnim mlazom potpomaže efikasnom čišćenju;
Rastvara gumu, lak, katran i ugljenične naslage;
Ponovo uspostavlja optimalan protok vazduha ka komori za sagorevanje;
Omogućava stabilan rad motora u praznom hodu;
Eliminiše problem pri pokretanju motora;
Poboljšava ubrzavanje;
Ne oštećuje katalizatore i DPF filtere
Primena:
Za usisnu granu, usisne ventile, senzor protoka vazduha, EGR ventile i turbine dizel motora;
Preporučuje se pri svakom redovnom servisu radi održavanja čistoće;
Dodatna produžna cevčica sa rasprskivačem omogućava čišćenje i teže pristupačnih delova.
Upozorenje:
Ne prskati na ofarbanim površinama. Ukoliko ipak dođe do toga, odmah isprati vodom da bi se izbegla eventualna oštećenja.

Upotreba:
Ne prelazite 1500 o/min tokom tretmana. Pažljivo pratite uputstva.

A. Čišćenje usisne grane, senzora protoka vazduha i usisnih ventila

Pokrenite motor i sačekajte da se zagreje. Skinite savitljivo crevo usisnog sistema, koje se nalazi između turbopunjača/hladnjaka vazduha (interkulera) i usisne grane;
Pustite da motor radi u praznom hodu;
Dok je motor topao, prskajte sredstvo u usisnu granu. Nemojte da prskate kroz interkuler;
Prskajte u kratkim intervalima od 1 do 2 sekunde kako bi izbegli nekontrolisano povećanje broja obrtaja i detonantni rad motora;
Posle svakog prskanja sačekajte dok se ne uspostavi prvobitan broj obrtaja motora;
Tokom prskanja, broj obrtaja može da raste i padai takođe da dođe do povećane buke motora. To se dešava zbog dodatka tečnosti spreja i promene u odnosu vazduh/gorivo;
Nemojte da povećavate broj obrtaja! Čak i kada broj obrtaja padne!;
Nastavite tretman sve dok ne utrošite 200 ml sredstva;
Ostavite da motor radi u prazom hodu oko 10 minuta;
Zaustavite motor i vratite creva na svoja mesta;
Startujte vozilo i vozite 5 do 10 km ali izbegavajte preopterećenje motora;
Pre nego što ugasite motor, ostavite ga da ponovo radi bar 1 minut u praznom hodu.
B. Čišćenje dela usisnog sistema pre turbopunjača i kompresujućeg dela turbopunjača

Postupite na isti način, ali naprskajte u deo pre turbopunjača. Skinite filter za vazduh da biste ovaj deo učinili dostupnim.
C. Preventivno čišćenje EGR ventila

Ukoliko je ventil blizu mesta prskanja spreja, postupite na isti način kao pod A;
Ukoliko je ventil udaljen od mesta prskanja, koristite produžnu cevčicu (dostupna kao opcija) da biste primenili sredstvo što bliže ventilu, a onda postupite na isti način kao pod A
D. Tretman čišćenja veoma zaprljanog EGR ventila

Rasklopite EGR ventil (kućište);
Prskajte proizvod direktno na ventil, kućište i ostale komponente sve dok ovi delovi ne budu potpuno vlažni;
Ostavite sredstvo da deluje nekoliko minuta;
Prskajte ponovo delove sve dok se ne ukloni sva prljavština;
Preostalu prljavštinu možete obrisati krpom ili papirnim ubrusom;
Osušite delove komprimovanim vazduhom, krpom ili papirnim ubrusom.
Periodičnost upotrebe

Metod A, B, i C

Pri svakom redovnom servisu (15-20.000 km)
Metod D

Kao uvodni tretmana na vozilu koje je prešlo veliku kilometražu